Ur min bokhylla



  1. Hex Hall - Rachel Hawkins (Utläst)
  2. Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - Ransom Riggs
  3. Across The Universe - Beth Revis (Utläst)
  4. The Maze Runner - James Dashner (Utläst)
  5. Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Update: Jag låter... uttråkad?? på videon, hahah. Är inte så van vid att prata med mig själv samtidigt som jag filmar.. mig själv. Det är en learning process!! :D

Böckerna som är markerade "utläst" - vilken skulle ni först vilja ha en recension på? (Jag har inte skrivit några inlägg eller laddat upp några videoklipp på nästan 2 månader då jag varit på semester, men nu KÖR VI igen!!!)

4 kommentarer:

  1. Blogger sa...:

    Jag har läst den på både svenska och engelska men för en gångs skull gillade jag den svenska versionen bättre :) rekommenderar verkligen.

  1. Blogger sa...:

    Läst den på både svenska och engelska men gillade för en gångs skull den svenska mer. rekommenderar verkligen. :)

  1. Elisabeth sa...:

    Ah häftigt med vlogg-recensioner. Kan dock inte lyssna på dom eftersom jag inte har några hörlurar -.-
    Yay, bok först sedan film det är bra det! :D

  1. Unknown sa...:

    Vilken otroligt fin blogg du har, jättefin design!

    Sv: Ja tycker det är urhäftigt, dock tror jag att det kan skada böckerna lite när om man råkar trycka i det för mycket.. Än så länge håller jag bara på att läsa en av dem, "4 blondiner" och den är väl helt okej.. :)

Skicka en kommentar

 
Bokifierat © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour